خدمات و کارمزد

1- هزینه عضویت:

این هزینه اولیه برای عضویت یک ساله در موسسه همسرجون پرداخت می شود، و شامل 2 ساعت مصاحبه، و مشاوره تلفنی برای شناخت با شما، تهیه زندگینامه (بیوگرافی) که دست کم 1 ساعت وقت می گیرد، و  برای رد و بدل کردن ایمیل و پیامک در درازای عضویت است. همچنین جستجو در آرشیو، و گزینش و فرستادن بیوگرافی های مناسب که با خواسته های شما هماهنگ باشد.

2- هزینه آشنایی آشنایی:

این هزینه زمانی پرداخت می شود که فرد مورد نظر را در آرشیو موسسه جستجو کرده و بشما معرفی می کنیم و اگر مایل به آشنایی با ایشان باشید، هزینه آشنایی را می پردازید و روند آشنایی آغاز می شود. چنانچه مایل به آشنایی با طرف نباشید هزینه ای ندارد ولو اینکه وقت زیادی را هم برای پیدا کردن و معرفی آن شخص به شما گذاشته باشیم اما لازم است که دلیل معقولی را برای رد کردن آن شخص ارائه بدهید تا بهتر بتوانیم بشما کمک کنیم. ناگفته نماند که زندگینامه آن فرد از طریق ایمیل برایتان فرستاده می شود، و این زندگینامه شامل عکس و اطلاعات مفید و لازم در باره آن شخص است. ممکن است مورد مناسب را پس از مدت کوتاهی بشما معرفی کینم، و ممکن است زمان بیشتری ببرد زیرا این سرویس آنلاین دیتینگ نيست و فردی که بشما معرفی می شود، سنجيده و با نگرش به خواسته هاي شما برگزيده مي شود. 

بسياري از درخواست کنندگان با يک آشنايي به نتيجه مي رسند، چنانچه آشنايي اول بهر دليلي موفقيت آميز نباشد، مي توانيد با کانديداي ديگري آشنا بشويد، ماداميکه هزينه آشنايي را بپردازيد. فلسفه ما اینستکه بهترین گزینه ها را بشما معرفی کنیم.  از آنجاييکه مسائل اخلاقي و صداقت براي سرويس همسرجون در الويت است، موسسه همسرجون به هیچ قیمتی حاضر نیست با افراد دروغگو و بازيگر کار کند یعنی مهم است که “یک آدم خوب را به یک آدم خوب معرفی کنیم” و هدف  تشکيل کانون گرم خانواده و داشتن رابطه ماندگار است. 

هزینه عضویت در ایران:
عضویت 1 ساله:   2 میلیون تومان 

هزینه سرویس در ایران از طریق بانک ملی و به شماره کارت  6037.9973.6991.0196  در بانک ملی و  بنام پروین زمانی پرداخت می شود. 

هزینه عضویت در خارج:

این هزینه برای افرادی است که در خارج از ایران زندگی می کنند مثلا آمریکا، کانادا، کشورهای اروپایی، استرالیا، کشورهای آسیایی و غیره. درخواست کنندگان موسسه همسرجون در سرتاسر جهان پراکنده هستند. برای پرداخت هزینه عضویت لطفا از طریق واتساپ تماس بگیرید تا اطلاعات کارت اعتباری شما را بگیرم و یا اینکه شماره حساب بشما بدهم تا هزینه ثبت نام را واریز کنید. پس پس از وارد کردن اطلاعات شخصی تان در قالب فرم ثبت نام  تماس بگیرید. لطفا فقط در صورتی تماس برقرار کنید که تصمیم جدی برای عضویت داشته باشید.  تلفن تماس در واتساپ   001.818.450.6744 آمریکاست

عضویت 1 ساله:   269$

هزینه آشنایی:
هزینه آشنایی در ایران: 1.8 میلیون  تومان (یک میلیون و هشتصد هزار تومان)

برای هم میهنانی است که داخل ایران زندگی می کنند، و خواهان آشنایی با مورد مناسب در ایران هستند

هزینه آشنایی خارج از ایران:   289$ دلار آمریکا
ناگفته نماند که هزینه آشنایی پس از مرتبط شدن با مورد معرفی شده یعنی دریافت تلفن و ایمیل پس دادنی نیست، زیرا وقت و هزینه زیادی گذاشته شده است تا وارد این مرحله از آشنایی بشوید. درست همانگونه که اگر به رستورانی بروید و غذایی را نوش جان کنید، باید حساب میز را بپردازید چه آن غذا باب دلتان باشد و یا نباشد.

ازدواج و مهاجرت
هزینه مشاوره برای “ازدواج و مهاجرت”   2.5  میلیون  تومان  (دو میلیون و پانصد هزار تومان) است. این مشاوره به درد زندگی تان می خورد زیرا هدف مشاوره ای است که شاید تا بحال از افراد دیگری نشنیده اید. برخی ایرانیان تصور می کنند کشورهای غربی بهشت برین هستند، و حاضرند بهر قیمتی خود را به آب و آتش بزنند و ایران را ترک کنند، یعنی با دست خودشان بدبختی خود را رقم بزنند. من وظیفه دارم اطلاعات درست و دقیقی را در اختیار شما بگذارم تا بهتر بتوانید چنین تصمیمی را بگیرید. ترک وطن پیامدهای ناخوشایندی را  به همراه دارد که ایرانیان فریب خورده و مسخ جهان غرب هیچگاه اذعان نخواهند کرد، چرا که ارزش ها و معیارهای آنها اغلب نسنجیده و سطحی می باشد. مهاجرت برای برخی افراد مناسب و برای اکثریت بدبختی و پشیمانی است.  

هزینه مشاوره از طریق بانک ملی و شماره کارت 6037.9973.6991.0196  بنام پروین زمانی پرداخت می شود. شامل دو ساعت مشاوره و مصاحبه برای شناخت با شما و خواسته هایتان، تهیه بیوگرافی، و 1 سال عضویت  و کارهای دفتری و ارتباط  ما با شماست. همچنین در صورتیکه نخواهید در سرویس “ازدواج و مهاجرت” ادامه بدهید، این هزینه شامل عضویت 1 ساله در موسسه همسرجون برای آشنایی با مورد مناسب در ایران می باشد،  مادامکیه چنین مورد و یا موردهایی موجود باشند.

توجه داشته باشید که هزینه مشاوره پس از  مصاحبه با شما پس دادنی نیست. همچنین این هزینه شامل پیداکردن و معرفی همسر در خارج  نیست.

هزینه سرویس ما برای معرفی همسر مناسب در خارج از ایران (آمریکا، کانادا، اروپا، استرالیا و.  .و) که می تواند امکان مهاجرت را به همراه داشته باشد، پس از مصاحبه و مشاوره تلفنی دقیقا به آگاهی تان می رسد، زیرا میزان این هزینه به پارامترها، سلیقه، توانایی ها، و خواسته های فردی بستگی دارد، و برای افراد متفاوت است، و به این دلیل درج آن در اینجا انجام شدنی نیست. اما میزان این هزینه معقول و منصفانه خواهد بود زیرا مهم است که هم شما راضی باشید و هم هزینه های واقعی این سرویس فراهم شود. ناگفته نماند که هزینه آشنایی پس از مرتبط شدن با طرف مقابل پس دادنی نیست حتا اگر رابطه شما به نتیجه مطلوب نرسد یعنی این شما هستید که مسئول برقرار کردن ارتباط معقول و منطقی و محترمانه با طرف مقابل هستید. متاسفانه ضمانت و گارانتی دادن در روابط انسانی امکان پذیر نیست و این شما هستید که باید ریسک هایی را در این رابطه بپذیرید. خوشبختانه موسسه همسرجون فقط با مردان و زنان شایسته و خوب کار می کند. 

مشاوره خانوادگی و راهنمایی

در ایران:               2میلیون  تومان   – برای یک مشاوره جامع و کاربردی

خارج از ایران:       249$

شامل 2 ساعت مشاوره تلفنی با پروین زمانی می باشد. اگر در رابطه تان دُچار مشکل شده اید، و نمی دانید بهتر است بمانید و یا رابطه را ترک کنید، می توانید مشاوره بگیرید تا تکلیف تان روشن شود. گاهی ناچاریم رابطه ای را ترک کنیم زیرا ماندن در آن رابطه سمی است. گاهی هم بهتر است ر رابطه بمانیم زیرا آن رابطه ارزش ماندن و ترمیم کردن را دارد. . پس یک مشاوره دلسوزانه ارزش بالایی دارد و با شیوه و روشی که بکار می برم، با یک مشاوره 2 ساعتی تکلیف تان روشن می شود.